Firma wystartowała z kampanią promującą składany smartfon Galaxy Z Flip, który premierę rynkową miał w lutym tego roku. W ramach kampanii zaplanowano różne działania, w tym także pojawienie się murali w wybranych lokalizacjach.
„Tak się składa, że to przyszłość” – pod takim hasłem wystartowała najnowsza kampania firmy Samsung, promująca składany smartfon Galaxy Z Flip. Twarzą kampanii jest jedna z najbardziej znanych polskich blogerek i influencerek modowych, Maffashion.
Oprócz klipu muzycznego z udziałem blogerki, który wyreżyserował Alan Willmann, a wyprodukowało Sputnik Studio, firma zaplanowała również inne działania. Kampania obejmuje działania digital, social media oraz specjalne aktywacje w przestrzeni miejskiej: w wybranych lokalizacjach pojawią się murale.
Dostępny w kolorze pryzmatycznego fioletu i eleganckiej czerni Galaxy Z Flip, zaprojektowano z myślą o osobach, które wyrażają siebie poprzez technologie. Dzięki kompaktowej formie, smartfon wpisuje się w mobilny styl życia nowej generacji, łącząc unikalne wzornictwo i zaawansowane technologie. Po złożeniu, smartfon idealnie mieści się w dłoni czy torebce.
założyciel, architekt Proarchitektura
założyciel, architekt Proarchitektura
właściciel, architekt BB Architekci
architekt Iliard Architecture & Project Management
architekt, założyciel i prezes zarządu TRZOP ARCHITEKCI
architekt Iliard Architecture & Project Management
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.