REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Stacjonarny sklep Modivo z nagrodą w międzynarodowym konkursie

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 27 kwi 2021 09:38
Stacjonarny sklep Modivo z nagrodą w międzynarodowym konkursie
Pierwszy sklep stacjonarny MODIVO. fot. mat. prasowe Nanovo
Stacjonarny sklep Modivo z nagrodą w międzynarodowym konkursie
Stacjonarny sklep Modivo z nagrodą w międzynarodowym konkursie
Stacjonarny sklep Modivo z nagrodą w międzynarodowym konkursie
Stacjonarny sklep Modivo z nagrodą w międzynarodowym konkursie
Stacjonarny sklep Modivo z nagrodą w międzynarodowym konkursie
Stacjonarny sklep Modivo z nagrodą w międzynarodowym konkursie

Jury konkursu Digital Signage Awards nagrodziło polską firmę Nanovo za projekt sklepu Modivo. W przestrzeni sklepu nie ma klasycznych wieszaków z ubraniami, jest natomiast 21 terminali cyfrowych i automatyczne przymierzalnie.

REKLAMA

  • Pierwszy raz w historii konkursu Digital Signage Awards polska spółka zdobyła nagrodę Grand Prix.
  • Jury złożone z międzynarodowych ekspertów komunikacji audiowizualnej nagrodziło Nanovo za projekt dla, należącego do marki eobuwie.pl, salonu z odzieżą premium – MODIVO.
  • Za sprawą technologii Nanovo oraz integracji cyfrowych procesów z przestrzeni sprzedaży zniknęły wieszaki z ubraniami, a pojawiały się 21 specjalnie zaprojektowane terminale cyfrowe oraz automatyczne przymierzalnie dopasowujące się do preferencji klienta.
  • Nanovo, drugi rok z rzędu został także zwycięzcą w zakresie Retail, Retail Banking & Restaurants. To pierwsza rodzima firma, która w swoim dorobku ma podwójny triumf w tej kategorii.

– Tym zwycięstwem Nanovo wraz z CCC/eobuwie.pl/MODIVO oznacza Polskę jako globalne centrum ekspertyzy w obszarze cyfryzacji handlu tradycyjnego. W najbliższych 12 miesiącach spółka będzie mogła zresztą pochwalić się kilkoma wdrożeniami w Europie Centralnej i tzw. Zachodniej, co potwierdza biznesowo poziom usług doceniony przez Jury DSA. Dziś polska technologia święci międzynarodowy sukces, wygrywając z najbardziej utytułowanymi światowymi konkurentami. Poziom tegorocznej edycji był bardzo wysoki, a rozwiązania walczące o uznanie jury jasno wskazują, że dynamiczne zmiany w obszarze digitalizacji handlu będą się intensyfikowały w nadchodzących latach. Jesteśmy bardzo szczęśliwi z tego wyróżnienia – podwyższa nam ono poprzeczkę i motywuje nas do jeszcze cięższej pracy – mówi Piotr Badowski, CEO Nanovo.

Przeczytaj także >> 
Pierwszy w pełni cyfrowy hotel Accor otworzy się w Wielkiej Brytanii

W tym roku nagrody Digital Signage Awards przyznano po raz jedenasty. Ich celem jest wyłonienie najlepszych, najbardziej kreatywnych oraz najbardziej innowacyjnych projektów z obszaru digital signage z całego świata. W najpopularniejszej kategorii Retail, Retail Banking & Restaurants, w której wygrało Nanovo, rywalizowało 12 firm.

Doświadczenia e-commerce w sklepie stacjonarnym

Głównym założeniem zwycięskiego wdrożenia w MODIVO było przeniesienie doświadczeń znanych klientom z e-commerce do fizycznej przestrzeni sklepu stacjonarnego.  W jego wnętrzu nie ma tradycyjnych wieszaków. Proces wyboru i zamawiania ubrań odbywa się z poziomu cyfrowych terminali, a wybrane produkty są dostarczane prosto do przymierzalni ze zlokalizowanego na zapleczu magazynu. Ten zajmuje trzy piętra i mieści blisko 250 tys. pozycji (butów i ubrań), z czego około 50 tys. stanowi odzież. To blisko 20-25 proc. pełnej oferty Modivo.pl. Rzeczy, których nie ma fizycznie w magazynie, można zamówić do sklepu i przymierzyć w kolejnych dniach bez ponoszenia dodatkowych kosztów.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.