REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Swarovski z nowym logo i koncepcją sklepów

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 03 mar 2021 12:14
Swarovski z nowym logo i koncepcją sklepów
Galeria Swarovskiego, Instant Wonder w Mediolanie. DSL Studio. fot. mat. prasowe
Swarovski z nowym logo i koncepcją sklepów
Swarovski z nowym logo i koncepcją sklepów
Swarovski z nowym logo i koncepcją sklepów
Swarovski z nowym logo i koncepcją sklepów

Marka Swarovski debiutuje pod kierownictwem Dyrektor Kreatywnej Giovanny Engelbert, tworząc radosny świat, wołający „Ignite Your Dreams”. Towarzyszy temu zmiana logo z kultowym łabędziem oraz otwarcie nowych sklepów.

REKLAMA

Ze swoją bogatą historią innowacji i szlifowania kryształów, firma Swarovski rusza do przodu z kolejnym rozdziałem – śmiałą wizją, która jest hołdem złożonym kryształowi we wszystkich jego formach. Marka Swarovski, uznawana za fundament w świecie designu, nauki, mody i rozrywki, debiutuje pod kierownictwem Dyrektor Kreatywnej Giovanny Engelbert, tworząc radosny świat, wołający „Ignite Your Dreams”.

– Swarovski to firma bazująca na innowacji i przeobrażeniach. Od 126 lat pozostajemy wierni naszemu DNA jako marka, a jednocześnie wychodzimy naprzeciw potrzebom rozwijającego się świata. Z niecierpliwością oczekujemy odsłonięcia tego nowego rozdziału naszej historii – rozdziału, który zdefiniuje nas jako prawdziwie kryształową ikonę stylu życia przyszłości – mówi Robert Buchbauer, Dyrektor Generalny.

Nowy łabędź Swarovskiego

Łabędź Swarovskiego, od dawna będący swoistym symbolem autoekspresji marki, przeszedł transformację pod okiem Engelbert i w jej koncepcji Wonderlab, opierającej się na wyobrażeniu świata kryształu.  – Wonderlab to miejsce, gdzie spotykają się nauka i magia, gdzie zderzają się ze sobą ekstrawagancja i elegancja; to uczucie zachwytu, którego powinni doświadczyć wszyscy – zapraszamy do naszego nowego świata w firmie Swarovski – mówi sama Engelbert.

Łabędź ewoluował ze swojego ostatniego wcielenia i przybiera opływową formę – z wydłużoną szyją i sylwetką, która ma podkreślać nieustanny pęd marki do przodu. Łabędź symbolizuje wieczną miłość, która znajduje odzwierciedlenie w zamiłowaniu firmy Swarovski do kryształu. Adaptując się, a jednocześnie pozostając wiernym swojemu ikonicznemu symbolowi, Swarovski podkreśla dumę ze swego dziedzictwa oraz wizję przyszłości.

Nowy symbol marki Swarovski zwieńczono ośmiokątem przywodzącym na myśl opakowanie słodkości. Ośmiokąt symbolizuje odrodzenie i jest bezpośrednim ukłonem w stronę fasetowanego kryształu, oraz mistrzowskiego kunsztu marki.

Uczta dla zmysłów w nowej przestrzeni

Wonderlab ożywa wraz z otwarciem 28 sklepów Instant Wonder na najważniejszych rynkach świata. Począwszy od otwarcia pierwszego sklepu w Gallerii Vittorio Emanuele w Mediolanie 23 lutego 2021 r., kolejnych 27 sklepów zostanie otwartych w Ameryce Północnej, Europie oraz regionie Azji i Pacyfiku – wśród nich znajdą się nowe sklepy w Paryżu i Nowym Jorku.

Zaprojektowano je z myślą o odzwierciedleniu nadchodzącej kampanii reklamowej marki i nowego wizerunku. Goście zostaną zaproszeni do intrygującej przestrzeni, wzbogaconej o żywe kolory i faktury, metaliczne rzeźby oraz innowacyjne materiały, które zachęcają do eksploracji i wyrażania siebie. Sklepy Instant Wonder firmy Swarovski to urzeczywistnienie radosnego zachwytu, przypominające cukierkową krainę marzeń, wypełnioną pełną gamą kryształowych, lifestylowych ozdób – biżuterii, zegarków, figurek i akcesoriów. Tło sklepów stanowić będzie urzekająca sylwetka ośmiokątnego logo marki Swarovski, utworzonego z nowych firmowych opakowań.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.