REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Swarovski z nowym logo i koncepcją sklepów

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 03 mar 2021 12:14
Swarovski z nowym logo i koncepcją sklepów
Galeria Swarovskiego, Instant Wonder w Mediolanie. DSL Studio. fot. mat. prasowe
Swarovski z nowym logo i koncepcją sklepów
Swarovski z nowym logo i koncepcją sklepów
Swarovski z nowym logo i koncepcją sklepów
Swarovski z nowym logo i koncepcją sklepów

Marka Swarovski debiutuje pod kierownictwem Dyrektor Kreatywnej Giovanny Engelbert, tworząc radosny świat, wołający „Ignite Your Dreams”. Towarzyszy temu zmiana logo z kultowym łabędziem oraz otwarcie nowych sklepów.

REKLAMA

Oprócz otwarcia nowych sklepów w wybranych miastach, premierom Instant Wonder towarzyszyć będą wydarzenia na żywo i w formie cyfrowej, takie jak wirtualne zwiedzanie, zapowiedzi ozdób kolekcjonerskich i publikowanie treści lifestylowych, które jeszcze bardziej zaangażują klientów. Sklepy te, zaprojektowane we współpracy z paryską firmą eventową Villa Eugenie, wprowadzą klientów w pełen emocji, poruszający świat. Lokalne działania na wszystkich rynkach jeszcze bardziej wzmocnią doznania klientów na całym świecie.

Wszystkie działania związane z inauguracją będą wsparte całkowitą zmianą charakteru, wyglądu i nastroju – na pierwszy plan wysuwa się zupełnie nowy świat Swarovskiego. Pod kierownictwem Giovanny Engelbert firma Swarovski zapewniać będzie wciągające, hipnotyzujące doznania świata biżuterii, które wywrą na wszystkich trwałe, inspirujące wrażenie.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.