REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Sześć inwestycji Cavatiny z WELL Health-Safety Rating

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 19 maj 2021 13:52
Sześć inwestycji Cavatiny z WELL Health-Safety Rating
Cavatina Hall w Bielsku-Białej. fot. mat. prasowe Cavatina Holding
Sześć inwestycji Cavatiny z WELL Health-Safety Rating
Sześć inwestycji Cavatiny z WELL Health-Safety Rating
Sześć inwestycji Cavatiny z WELL Health-Safety Rating
Sześć inwestycji Cavatiny z WELL Health-Safety Rating
Sześć inwestycji Cavatiny z WELL Health-Safety Rating
Sześć inwestycji Cavatiny z WELL Health-Safety Rating

Kontrola jakości powietrza i wody, bezstykowe przemieszczanie się po budynkach, nowe zasady utrzymania czystości - to niektóre z punktów, jakie muszą spełnić budynki certyfikowane w systemie WELL Health-Safety Rating. Spełniają je wszystkie inwestycje od Cavatina Holding.

REKLAMA

  • Sześć oddanych do użytku biurowców Cavatina Holding otrzymało certyfikat WELL Health-Safety Rating.
  • Certyfikat WELL Health-Safety Rating mają: Tischnera Office i Equal Business Park D w Krakowie, Chmielna 89 w Warszawie, Carbon Tower we Wrocławiu, Palio Office Park A w Gdańsku oraz Cavatina Hall w Bielsku-Białej .
  • Deweloper planuje poddawać tej certyfikacji wszystkie kolejne inwestycje.

Sześć należących do Cavatina Holding, oddanych do użytku biurowców otrzymało potwierdzenie, że spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa i tworzą dobre środowisko do pracy oraz interakcji społecznych w obliczu post pandemicznych wyzwań. Deweloper planuje wszystkie kolejne inwestycje także poddawać wnikliwej certyfikacji WELL Health-Safety Rating.

Przeczytaj także >> Palio A z zielonym certyfikatem

Cały aktualny portfel ukończonych inwestycji Cavatina otrzymał WELL Health Safety Rating. Tischnera Office i Equal Business Park D w Krakowie, Chmielna 89 w Warszawie, Carbon Tower we Wrocławiu, Palio Office Park A w Gdańsku oraz Cavatina Hall w Bielsku-Białej to budynki biurowe oferujące niemal 120 tys. mkw. GLA nowoczesnej powierzchni.

Bezpieczny powrót do biura

Ponad rok trwania pandemii COVID-19 uświadomił wszystkim jak istotne jest odpowiedzialne podejście do organizacji i kształtowania bezpiecznego, elastycznego środowiska pracy. Z badań wynika, że nawet w obliczu konieczności zachowania ostrożności i dystansu społecznego, ponad 50% respondentów pracuje wyłącznie z biura, a 22% w modelu hybrydowym. Tylko ¼ badanych deklarowała, że wykonuje obowiązki zawodowe wyłącznie z domu.[1]

Ponadto zarówno pracodawcy, jak i pracownicy od miesięcy działający w zdalnym trybie coraz mocniej akcentują poczucie potrzeby powrotu do biur na stałe lub w modelu hybrydowym. Tym bardziej potrzebne jest zadbanie o rozwiązania podnoszące bezpieczeństwo i umożliwiające zadbanie o zdrowe procedury i nawyki osób korzystających z budynków biurowych.

Wyśrubowane wymogi bezpieczeństwa

Znalezieniem rozwiązania dającego jasne wskazówki co do tego, jak przygotować środowisko pracy do nowych uwarunkowań, zajęła się międzynarodowa organizacja International Well Building Institute (IWBI), która od lat podejmuje inicjatywy, przyczyniające się do zwiększania komfortu użytkowników obiektów budowlanych. Certyfikacja WELL Health-Safety została opracowana na bazie wytycznych Światowej Organizacji Zdrowia (WHO), w ścisłej współpracy z amerykańskimi Centers for Disease Control and Prevention (CDC), światowymi ośrodkami profilaktyki i zwalczania chorób, a także wieloma innymi specjalistycznymi instytucjami badawczymi. W pracach nad wytycznymi w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa wykorzystano również efekty działań specjalnie powołanej grupy zadaniowej Instytutu ds. COVID-19 (utworzonej na początku pandemii) w zakresie strategii walki z COVID-19 i innymi infekcjami dróg oddechowych.



Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.