
Dizajn nie jest kosztem, ale inwestycją, która przynosi zwrot - wskazuje projektantka Jadwiga Husarska-Sobina. Więcej na ten temat podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.
- Wielu polskich klientów, szczególnie mniejszych, postrzega projektowanie jako koszt marketingowy. My, projektanci, musimy przekonywać, że tak nie jest - mówi Jadwiga Husarska-Sobina. - Z dobrym skutkiem. W firmach zaczynają rozumieć, że dizajn jest inwestycją, że więcej pieniędzy i czasu na etapie projektowania zwróci się w postaci lepszych rezultatów biznesowych.
Jadwiga Husarska-Sobina jest główną postacią krakowskiego studia designu działającego pod jej nazwiskiem. Ośmioosobowy zespół pracujący pod kierownictwem naszej rozmówczyni pracował dla Paged Meble, Kamet, Apus Sports, czy dla Parku Śląskiego.
Główną przestrzenią, w jakiej realizuje się Husarska Design Studio, są projekty produktów, mebli, opakowań, czy też stoisk targowych i wnętrz. Filozofia projektów spod znaku Jadwigi Husarskiej-Sobiny to "projektowanie rozumiane jako tworzenie rzeczy pięknych, praktycznych, ale i nastawionych na zysk."
Więcej o projektowaniu i relacjach dizajnerzy-biznes będzie mowa na Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach, 14-16 maja 2018 r. Dowiedz się więcej o wydarzeniu
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
założyciel, główny projektant Koziarski Pracownia Projektowa
Architekt-Partner, Członek Zarządu APA Wojciechowski Architekci
współzałożyciel, architekt Forbis Group
właściciel, architekt Archas Design
Architekt Tremend
architekt, partner More Design & Architecture (MRDA)