REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Planeta B nie istnieje. Warto postawić na ponadczasowy design, który myśli o globalnych problemach

  • Autor: PropertyDesign.pl/KL
  • 14 maj 2021 12:38
Planeta B nie istnieje. Warto postawić na ponadczasowy design, który myśli o globalnych problemach
"TrendWatch - ekologiczne, śmiałe, nowoczesne, dobrze zaprojektowane"
Planeta B nie istnieje. Warto postawić na ponadczasowy design, który myśli o globalnych problemach
Planeta B nie istnieje. Warto postawić na ponadczasowy design, który myśli o globalnych problemach
Planeta B nie istnieje. Warto postawić na ponadczasowy design, który myśli o globalnych problemach
Planeta B nie istnieje. Warto postawić na ponadczasowy design, który myśli o globalnych problemach

W dzisiejszych czasach w zasadzie z roku na rok na topie jest zupełnie co innego. Obecnie show skradają takie pojęcia jak ekologia, zero waste, czy też zrównoważony rozwój. Idee te można znaleźć niemal wszędzie – od globalnych haseł i wartości, po konkretne produkty dostępne na rynku. Z drugiej zaś strony za rogiem czyha i ciągle puka do drzwi udoskonalana technologia. Podczas 4 Design Days Online i panelu "TrendWatch - ekologiczne, śmiałe, nowoczesne, dobrze zaprojektowane" przyjrzeliśmy się, co we wnętrzarskiej trawie piszczy.

REKLAMA

  • Dziś już ponad 1/4 Polaków decyduje się na usługi projektanta wnętrz. Wskazuje to na coraz większą świadomość estetyczno-funkcjonalną mieszkańców Polski i ich chęć zmierzania w stronę tego, co jest trendy. 
  • Pandemia wygenerowała zupełnie nowe potrzeby, a co za tym idzie nowości wnętrzarskie. Zaczęliśmy zwracać większą uwagę na rośliny, akustykę i jeszcze większą higienę.
  • Nadal mamy problem z nabieraniem się na zjawisko greenwashingu. Musimy myśleć długoterminowo i podążać za ponadczasowym designem.

Jednym z głównym trendów, które można zaobserwować na rynku wyposażenia wnętrz jest przede wszystkim stawianie człowieka w centrum projektu. - Antropocentryzm uwidocznia się w działaniach wielu producentów, również u nas, marki Roca. Cały czas pracujemy na miano pioniera i trendsettera. Od początku działalności poszukujemy innowacyjnych rozwiązań i nowej estetyki. Bycie pionierem nie byłoby możliwe bez dialogu z rynkiem. Czerpiemy wiedzę ze 170 krajów świata, w których działamy. Stworzenie innowacyjnych kolekcji nie jest możliwe bez poszukiwań, zwłaszcza nowych materiałów i technologii. Łączenie różnych metod technologicznych to również przykład innowacji i ciągłe myślenie o człowieku, stawianie jego ponad wszystko - mówi Joanna Dec-Galuk, dyrektor marketingu, Roca Polska.

ZOBACZ RETRANSMISJE SESJI

W związku z potrzebami klientów wygenerowanymi przez pandemię, marka szuka rozwiązań, które zapewniają higienę i bezpieczeństwo. - Dlatego też w naszej ofercie kładziemy duży nacisk na bezdotykową armaturę, elektroniczne przyciski spłukujące czy toalety myjące - podkreśla Dec-Galuk i dodaje, że grupa Roca dąży do rozwijania się w sposób zrównoważony, według sprawdzonej zasady – od ogółu do szczegółu.

- Jesteśmy założycielami powstałej w 2010 roku fundacji „We Are Water”, która współpracuje ze światowymi instytucjami non-profit oraz z ONZ. Jej celem przede wszystkim jest edukacja na temat racjonalnego korzystania z zasobów wodnych. Angażujemy się w działania pomocowe w biedniejszych obszarach Afryki, Ameryki Południowej i Azji. Również podczas procesów produktowych dążymy do minimalizacji wykorzystania zasobów, chcemy być taką zamkniętą fabryką działającą w duchu zero waste. Tworzymy produkty, które mają za zadanie oszczędzanie wody. Pamiętamy o tym, że nie ma żadnego alternatywnego świata, planety B, awaryjnego miejsca dożycia - zaznacza dyrektor marketingu marki Roca.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.