REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Polski producent płytek startuje z konkursem dla projektantów

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 20 paź 2021 10:50
Polski producent płytek startuje z konkursem dla projektantów
Opoczno, polski producent płytek ceramicznych i gresów ogłasza konkurs „Codzienność dobrze zaprojektowana” adresowany do architektów i projektantów, na projekt wnętrza z wykorzystaniem kolekcji z portfolio marki. fot. mat. prasowe Opoczno

Opoczno, polski producent płytek ceramicznych i gresów ogłasza konkurs „Codzienność dobrze zaprojektowana” adresowany do architektów i projektantów, na projekt wnętrza z wykorzystaniem kolekcji z portfolio marki.

REKLAMA

  • Firma Opoczno ruszyła z konkursem dla projektantów i architektów wnętrz na projekt z wykorzystaniem kolekcji marki. 
  • Konkurs „Codzienność dobrze zaprojektowana” wystartował 18 października i potrwa do 5 grudnia 2021.
  • Na zwycięzców czekają nagrody pieniężne i promocja marki w mediach społecznościowych.

 

Marka Opoczno poszukuje projektów wnętrz, które łączą cechy estetyczne i funkcjonalne, gdzie w centrum zainteresowania są ludzie, a także ich codzienne potrzeby komfortu, piękna oraz poczucia przebywania w skrojonej na miarę przestrzeni domu.

Udział w konkursie Opoczno to dla projektantów i architektów wnętrz oraz absolwentów i studentów wydziałów projektowania wnętrz i designu możliwość pokazania swoich projektów szerokiemu audytorium w kampanii „Codzienność dobrze zaprojektowana” w mediach.

Wybrane projekty będą zaprezentowane na stronie opoczno.eu oraz w kanałach social media, dzięki czemu mają szansę dotrzeć do społeczności ponad 100 tys. osób zainteresowanych urządzaniem wnętrz. 

– Rok temu, w związku z utrudnieniami spowodowanymi pandemią i koniecznością pozostania w domu zaprosiliśmy architektów i projektantów do wspólnej akcji #OpocznoiArchitekci pomagają. (...) W tym roku Opoczno i architekci połączą siły po raz kolejny. Zapraszamy pracownie architektoniczne, indywidualnych projektantów i architektów, a także absolwentów i studentów wydziałów projektowania wnętrz i designu do udziału konkursie na projekt wnętrza z wykorzystaniem płytek Opoczno – mówi Małgorzata Matuzewicz, Brand Manager Opoczno.

–  W naszych kampaniach docieramy do tysięcy osób zainteresowanych urządzaniem wnętrz. Chcemy umożliwić również pracowniom projektowym zaprezentowanie swoich pomysłów tej konkretnej grupie w ramach konkursu „Codzienność dobrze zaprojektowana” –  dodaje.

Konkurs „Codzienność dobrze zaprojektowana” wystartował 18 października i potrwa do 5 grudnia 2021. Aby wziąć udział w konkursie należy:

oznaczyć w poście na Instagramie lub Facebooku projekt lub realizację wykorzystującą kolekcję Opoczno hasztagiem #OpocznoiArchitekci

w poście napisać krótko dlaczego dana kolekcja znalazła się w projekcie, umieścić jej nazwę

oznaczyć w treści posta lub na zdjęciu profil @Opocznostyle

praca powinna być umieszczona na tablicy Uczestnika jako post publiczny, opublikowany nie wcześniej niż 18 października 2021 (data rozpoczęcia konkursu) i nie później niż 5 grudnia 2021 (data zakończenia przyjmowania zgłoszeń).

Jury oceniając projekty przyzna nagrody:

Za I miejsce:

Nagroda pieniężna w wysokości 3000 zł

Promocja wyróżnionego projektu i autora (w tym pracowni) w mediach ogólnopolskich i mediach własnych Opoczno

Za II miejsce

Nagroda pieniężna w wysokości 1000 zł

Promocja wyróżnionego projektu i autora (w tym pracowni) w mediach ogólnopolskich i mediach własnych Opoczno 

Za III miejsce:

Nagroda pieniężna w wysokości 1000 zł

Promocja wyróżnionego projektu i autora w mediach ogólnopolskich i mediach własnych Opoczno

Nagrody dodatkowe:

Organizator może także przyznać maksymalnie 10 nagród dodatkowych dla wyróżniających się projektów konkursowych. Nagrodą dla laureatów będzie karta przedpłacona o wartości 100 zł oraz nagranie materiału video w formie wywiadu z autorem – promocja w mediach własnych Opoczno.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie