REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Ruszył konkurs na rezydentów łódzkiego Art Inkubatora

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 15 lut 2021 15:16
Ruszył konkurs na rezydentów łódzkiego Art Inkubatora
Art Inkubator w Łodzi. Fot. mat. prasowe
Ruszył konkurs na rezydentów łódzkiego Art Inkubatora

Studio filmowe, design dla zwierząt, gry wideo, a może fotografia wnętrz? Pomysły na biznes w branży kreatywnej mogą być różne. Podobnie jak wyzwania, z którymi muszą mierzyć się początkujący przedsiębiorcy. Przyda się wsparcie merytoryczne, prawne czy księgowe i przestrzeń do spotkań z klientami czy partnerami. Wszystko to oferuje Art_Inkubator w Fabryce Sztuki w Łodzi, który ogłosił właśnie kolejny konkurs na rezydentów.

REKLAMA

– To miejsce na bezpieczny eksperyment, taki skok z asekuracją. Prowadzenie własnej firmy to wyzwanie, sprawdzenie siebie w nowej, biznesowej roli. Do tej pory wsparliśmy 87 młodych przedsiębiorców, którzy w Art_Inkubatorze rozwijali swoje firmy w branżach takich jak: film, rzemiosło artystyczne czy fotografia – zaznacza Maciej Trzebeński, dyrektor Fabryki Sztuki w Łodzi.

Nowy konkurs rusza 15 lutego, a na zgłoszenia organizatorzy czekają do 30 czerwca. Pierwszy etap polega na wysłaniu formularza online, który znajduje się na stronie www.artinkubator.com. Trzeba opisać w nim swój pomysł na biznes i doświadczenie. Do drugiego etapu – prezentacji i rozmowy kwalifikacyjnej – eksperci Art_Inkubatora zaproszą wybranych kandydatów, a zwycięzcy konkursu będą mogli korzystać ze wsparcia przez dwa lata.

Kto może startować? Do konkursu Art_Inkubator zaprasza przedsiębiorców, którzy działają w obszarze sektora kreatywnego (nie dłużej niż 3 lata) lub planują dopiero założyć własną działalność. Rezydent otrzymuje wsparcie merytoryczne, księgowe i prawne. A to nie wszystko. Ma też dostęp do przestrzeni Art_Inkubatora, w których można spotkać się z klientem, zorganizować spotkanie branżowe, a także prowadzić biuro lub pracownię.

– Chcemy zapewnić rezydentom jak najlepsze warunki, dostosowane do indywidualnych potrzeb. Dlatego podczas rozmowy w drugim etapie wspólnie z kandydatem wybierzemy, która z trzech możliwych opcji jest dla niego najlepsza – rezydent z własną przestrzenią, rezydent z przestrzenią współdzieloną czy rezydent wirtualny – wyjaśnia Katarzyna Krawczyk z zespołu ds. Art_Inkubatora i podkreśla, że najważniejsza jest pomoc w prowadzeniu biznesu.

Wsparcie, jakie dostają rezydenci w pierwszych miesiącach swojej działalności, często kształtuje sposób funkcjonowania firmy na lata. Z kolei uczestnicy poprzednich edycji mówią, że kluczowa jest wyjątkowa atmosfera i możliwość dzielenia się problemami i doświadczeniem z innymi. Udział w programie to też niepowtarzalna szansa na poznanie partnerów biznesowych.

– Art_Inkubator wniósł do mojej firmy przede wszystkim energię. Wniósł pewność siebie. Tutaj wiem, że to, co robię, dotyka wszystkich innych początkujących przedsiębiorców w branży kreatywnej – mówi Aleksandra Przedecka, która założyła firmę Zmiana Planu.

Żeby dowiedzieć się więcej o wymaganiach konkursowych, regulaminie i samym Art_Inkubatorze warto wziąć udział w spotkaniach informacyjnych, które będą organizowane w terminach: 1 marca, 5 kwietnia, 3 czerwca, 10 maja, 7 czerwca 2021, w godzinach 12.00-14.00. Dodatkowe informacje na temat konkursu można też uzyskać pisząc na adres konkurs@fabrykasztuki.org.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.