Absolwent Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej. Współzałożyciel firmy Forbis Group, specjalizującej się w projektowaniu i kompleksowej realizacji wnętrz komercyjnych.
Doświadczenie zdobywał pracując w prestiżowych biurach architektonicznych oraz jako dyrektor ds. inwestycji w firmie, odpowiadającej za tworzenie salonów takich marek jak Armani, Burberry czy Hugo Boss w Polsce.
Łącząc świat biznesu ze światem designu aktywnie poszukuje nowatorskich rozwiązań dla tworzenia coraz ciekawszych koncepcji.
Prywatnie pasjonat golfa i motoryzacji.
Biuro przyszłości to część odpornego rozproszonego środowiska pracy, które wspiera nowe style pracy, związane z nowymi wzorami mobilności wyłaniającymi się wskutek zmian wywołanych pandemią. Przy aranżowaniu takiej przestrzeni trzeba uwzględnić style pracy czterech grup pracowników i wynikające z nich odmienne potrzeby. Jak projektować biura, by odpowiednio wspierały pracę biurowych kotwic, cyfrowych nomadów, cyfrowych żeglarzy oraz cyfrowych kotwic? Wyjaśniają eksperci Forbis Group.
Jak wygląda dziś sytuacja na rynku fit-outu przestrzeni biurowych? Czy w kryzysie, który dotyka wszystkie sektory, firma Forbis dostrzega szansę dla swojej branży? Jak zmieni się projektowanie biur po pandemii, czy zrezygnujemy ze stacjonarnych biur na rzecz home office? O tym mówią Mateusz Laskowski, członek zarządu, Forbis Group i Karolina Dudek, Workplace Strategy Director w Forbis Group.
Dzisiejsze organizacje zmieniają się bardzo dynamicznie, a planowanie ich przestrzeni staje się coraz trudniejsze. By zmierzyć się z wyzwaniami stojącymi dziś przed biznesem i sprostać oczekiwaniom klientów, Forbis Group wdraża holistyczne podejście do projektowania i zatrudnia nowego eksperta – Karolinę Dudek, która objęła stanowisko dyrektora Workplace Strategy.
Projektowanie przestrzeni biurowej dla danej organizacji to bardzo złożone zadanie, które wymaga odpowiedniego przygotowania. Nie ma jednego dobrego przepisu, dzięki któremu każde biuro będzie wymarzonym miejscem do pracy. Są jednak pewne zasady, których przestrzeganie przyczyni się do sukcesu w tworzeniu przestrzeni dopasowanej do klienta. Tajniki kreowania biur na miarę czasów zdradzają eksperci Forbis Group.
Projektowanie biur coworkingowych stanowi niemałe wyzwanie dla architektów. Jest to przestrzeń, którą trudno zamknąć w standardowych ramach, a więc nie istnieją określone wzorce czy sprawdzone sposoby na „biuro idealne”. Coworking musi spełniać wiele praktycznych funkcji, a także zachwycać nieszablonowym designem. Stanowi, więc zarówno projektową gratkę dla architekta, jak i niepowtarzalną możliwość do wykazania się kreatywnością oraz tworzenia oryginalnych, niebanalnych aranżacji. Z jakimi wyzwaniami muszą zmierzyć się projektanci tych przestrzeni?
Architekt-Partner APA Wojciechowski Sp. z o.o.
Projektant i Wspólnik Open Architekci
Projektant i Wspólnik Open Architekci
Projektant i Wspólnik Open Architekci
Dyrektor Generalny Majkut Design
Vice Prezes Zarządu APA Wojciechowski Sp. z o.o.
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.