Z wyróżnieniem ukończył liceum plastyczne na kierunku Form Użytkowych. Studiował architekturę na Politechnice Szczecińskiej, rysunek na Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu i kulturoznawstwo na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Designer, ekspert w projektowaniu dla biznesu, Dyrektor Generalny w firmie Robert Majkut Design - jednej z najbardziej cenionych firm branży kreatywnej w Polsce, współwłaściciel firmy, współtwórca marki i główny projektant w Whaletone Ltd.
Od 1994 roku zawodowo związany z projektowaniem: w latach 1994-1996 jako Dyrektor Artystyczny i Projektant w agencji reklamowej Signum oraz Perfect Studio; od 1996 zarządza własną firmą Robert Majkut Design (do 2003 roku funkcjonującą pod nazwą Progress Studio) i kieruje zespołem projektantów i architektów w zakresie projektów architektury wnętrz, wzornictwa przemysłowego i identyfikacji wizualnej. Do klientów RMD należą takie marki jak Tonsil, Multikino, Expander, Open Finance, Noble Bank, Alior Bank, PKO Bank Polski, Bank Pekao, Time Trend, Moliera 2 dla Valentino i Salvatore Ferragamo, chiński Orange Sky Golden Harvest, słoweński Kolosej i rosyjski Kronverk Cinema i Imax Nescafe.
Bogate doświadczenia Roberta Majkuta obejmują zarówno obszary związane z projektowaniem, (również w sferze sprzętu elektroakustycznego), z kreacją marek i tworzeniem zintegrowanych narzędzi zarządzania ich wizerunkiem, oraz z rynkiem dóbr luksusowych, co pozwoliło mu z sukcesem wykreować markę dla fortepianów Whaletone, będących rynkowym przełomem w branży muzycznej.
Robert Majkut był wielokrotnie wyróżniany za swoją pracę przez środowiska branżowe i dziennikarskie m.in. w 2004 roku utytułowany przez British Council wyróżnieniem „Rising Star” i w 2007 nominowany do Elle Style Awards w kategorii „dobry design”.
Nie możemy doprowadzić do sytuacji, w której przedmioty staną się barierą społeczną w relacjach między ludźmi i „popłyniemy” w taki dystans, z którego nie będzie powrotu do tego stopnia, że będzie on barierą nieakceptowalną społecznie - tak o projektowaniu w dobie dystansu społecznego mówił w trakcie 4 Design Days Pre-Opening Online architekt i designer Robert Majkut.
Nowoczesne, bezdotykowe technologie i systemy są naszym sprzymierzeńcem w walce z pandemią. Czy staną się powszechne w miejscach pracy, na ulicach, w sklepach i domach? Odpowiedzi na te pytania przyniosły wiele ciekawych wniosków, których mogliśmy wysłuchać podczas dyskusji "Design. Nowa, bezdotykowa era", która odbyła się w trakcie 4 Design Days Pre-Opening Online (www.4dd.pl).
Architektura szybciej się zmienia pod wpływem pandemii niż zmian klimatycznych, bo - trochę inaczej niż globalne ocieplenie - dotyka nas osobiście. Dziś stadion czy kościół stają się szpitalem, więc wiemy, że budynki muszą być elastyczne. Wszyscy szukamy spokoju i izolacji, ale musimy też kontaktować się ze współpracownikami. Dlatego architekci powinni zdefiniować na nowo funkcjonalność budynków. Do takich m.in. wniosków doszli prelegenci sesji inauguracyjnej 4DD (www.4dd.pl).
Rok temu świat zastanawiał się nad zmianami klimatycznymi i degradacyjną rolą budownictwa. Jedną z koncepcji ograniczającą to zjawisko było dogęszczanie miast. Pandemia odwróciła ten trop. Ludzie teraz potrzebują izolacji. Jak zatem projektować, by te sprzeczne potrzeby pogodzić – zapytał podczas sesji inauguracyjnej 4 Design Days (www.4dd.pl) Robert Konieczny, założyciel KWK Promes.
Robert Majkut zaprasza na sesję "Design. Nowa, bezdotykowa era" podczas 4 Design Days Pre-Opening Online (28-29 stycznia, www.4dd.pl).
współwłaściciel, architekt BB Architekci
architekt, urbanista ArKuS Biuro Projektowo-Doradcze
właściciel, główny projektant FAAR architekci
założyciel, architekt Proarchitektura
założyciel, architekt Proarchitektura
właściciel, architekt BB Architekci
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.