Nowoczesny concept marki Decorté, którego kolejne lokalizacje pojawią się w niedalekiej przyszłości, wita klientów w przestrzeni handlowej Szanghaju i Tokio. Za koncept odpowiada studio Marcela Wandersa, które w przeszłości projektowało też opakowania tej luksusowej marki.
Otwarte obecnie w Szanghaju i Tokio, a w niedalekiej przyszłości w kolejnych lokalizacjach domy marki oferują schronienie pośród zgiełku wielkich metropolii. Założeniem projektantów było stworzenie miejsca, w którym zapachy, tekstury i pielęgnacja skóry łączą się, aby pobudzić zmysły. Ideą projektu była harmonia pomiędzy sztuką i nauką, tradycją i innowacją.
Decorté i studio Marcela Wandersa są pionierami holistycznego podejścia do handlu detalicznego. W salonie miejsce znalazły liczne dzieła sztuki, lustra z brązu, stylizowane dekoracje. Klienci mogą również znaleźć swój idealny produkt do pielęgnacji skóry lub makijażu, korzystając z rzeczywistości rozszerzonej, w tym hologramów 3d, inteligentnych luster i automatycznych testów lub czerpać inspirację z interaktywnych cyfrowych ekranów reklamowych rozmieszczonych w całym sklepie. Ekstrawagancka fototapeta w kwiaty nadaje ton oryginalnemu wnętrzu. Zaprojektowana jako ekskluzywna przestrzeń pozwala na bardziej osobisty i intymny kontakt z marką. Dla tych, którzy szukają chwili relaksu, inspirowany kwiatami pokój zabiegowy w odcieniach różu emanuje spokojem i wyciszeniem, tworząc środowisko, w którym umysł czuje się wyciszony, a dusza może odnaleźć harmonię natury.
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Założyciel, Architekt Nizio Design International
Architekt FBT Pracownia Architektury i Urbanistyki
Architekt FBT Pracownia Architektury i Urbanistyki
Architekt Kazimierski i Ryba sp.j.
Architekt Kazimierski i Ryba sp.j.
Architekt PRC Architekci