Mijają czasy, kiedy to wchodząc do biurowca należy pokazać dowód osobisty. W nowych obiektach stosowane są automaty, w których każdy gość może samodzielnie zarejestrować swój pobyt.
- Odwiedzający rejestruje swoje przybycie za pomocą ekranu do logowania. Urządzenie jest intuicyjne i łatwe w obsłudze dla gości. W tym czasie host otrzymuje powiadomienie zarówno sms-em oraz e-mailem, a odwiedzający kierowany jest bezpośrednio do niego. Taka recepcja zwiększa prestiż nieruchomości, która w oczach klientów staje się nowoczesna a jednocześnie przyjazna gościom – mówi Adam Penkala, wiceprezes firmy Velis IT Systems i pomysłodawca platformy Singu Guest Book, czyli systemu do automatycznej obsługi recepcji.
Elektroniczna rejestracja to nie wszystko. Gość otrzymuje e-mailem zaproszenie na spotkanie z QR kodem, które może zeskanować w recepcji. Nie musi tym samym rejestrować się manualnie na ekranie logowania – wystarczy, że zeskanuje zaproszenie, a jego dane zostaną wprowadzone automatycznie. Wraz z zaproszeniem do odwiedzającego wysyłane są również przydatne wskazówki, takie jak mapka dojazdowa do biura, hasło do Wi-Fi czy informacje o kawiarniach i restauracjach w pobliżu obiektu. Możliwości jest bardzo wiele.
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Współwaściciel, Architekt Ultra Architects
Członek Zarządu, Współwłaściciel, Architekt RKW Rhode Kellermann Wawrowsky Architektura + Urbanistyka
Współwłaściciel, Architekt AD Artis Architects
Właściciel, Architekt Arco
Partner, Architekt Dedeco
Wspólnik Grupa 5 Architekci