×
Subskrybuj newsletter
propertydesign.pl
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Automatyczna rejestracja staje się codziennością

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 09 cze 2016 17:09
  • Aktualizacja: 10 cze 2016 11:01
Automatyczna rejestracja staje się codziennością
fot. Velis IT Systems

Mijają czasy, kiedy to wchodząc do biurowca należy pokazać dowód osobisty. W nowych obiektach stosowane są automaty, w których każdy gość może samodzielnie zarejestrować swój pobyt.

REKLAMA

- Odwiedzający rejestruje swoje przybycie za pomocą ekranu do logowania. Urządzenie jest intuicyjne i łatwe w obsłudze dla gości. W tym czasie host otrzymuje powiadomienie zarówno sms-em oraz e-mailem, a odwiedzający kierowany jest bezpośrednio do niego. Taka recepcja zwiększa prestiż nieruchomości, która w oczach klientów staje się nowoczesna a jednocześnie przyjazna gościom – mówi Adam Penkala, wiceprezes firmy Velis IT Systems i pomysłodawca platformy Singu Guest Book, czyli systemu do automatycznej obsługi recepcji.

Elektroniczna rejestracja to nie wszystko. Gość otrzymuje e-mailem zaproszenie na spotkanie z QR kodem, które może zeskanować w recepcji. Nie musi tym samym rejestrować się manualnie na ekranie logowania – wystarczy, że zeskanuje zaproszenie, a jego dane zostaną wprowadzone automatycznie. Wraz z zaproszeniem do odwiedzającego wysyłane są również przydatne wskazówki, takie jak mapka dojazdowa do biura, hasło do Wi-Fi czy informacje o kawiarniach i restauracjach w pobliżu obiektu. Możliwości jest bardzo wiele.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie