W czasie European Start-up Days (ESD) można się było "przejrzeć" i przyjrzeć innowacyjnym lustrom katowickiego start-upu Abyss Glass. Jak działa wynalazek i jakie wiąże z nim nadzieje, mówi Jakub Kapuścik, CTO (Chief Technology Officer) firmy.
Jakub Kapuścik podkreśla, że gdy on i jego koledzy zaczynali projekt biznesowy pod tytułem "nasza własna firma", lustra były tylko jednym z kilku pomysłów. Wydały się najbardziej trafionym, co po kilku latach udało się sprawdzić. 15 maja na gali kończącej pierwszy dzień European Start-up Days odebrali wyróżnienie w konkursie Start-up Challenge.
AbyssGlass to lustra interaktywne. Potrafią odczytywać informację o użytkowniku i wyświetlać skierowaną do niego informację. Przekaz jest spersonalizowany, więc potencjał marketingowy rozwiązania jest bardzo duży.
Jak zaznaczają na swoim Facebooku Kapuścik i jego koledzy z firmy, najnowsze użycie ich lustra miało miejsce w Budapeszcie. AbyssGlass promowało w węgierskiej stolicy znaną kosmetyczną markę Inglot.
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Główny Projektant V-ce Prezes Zarządu Pracownia Architektoniczna Ewy i Stanisława Sipińskich Sp. z o.o.
Główny Projektant Prezes Zarządu Pracownia Architektoniczna Ewy i Stanisława Sipińskich Sp. z o.o.
współzałożyciel OP Architekten
Założyciel, Architekt Studio ADS
Partner Horizone Studio
architekt, współwłaściciel WXCA