×
Subskrybuj newsletter
propertydesign.pl
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Dariusz Gocławski: Różna funkcjonalność jest kluczem sukcesu salonu łazienkowego

  • Autor: lazienka.pl
  • 03 kwi 2019 15:56
Dariusz Gocławski: Różna funkcjonalność jest kluczem sukcesu salonu łazienkowego
fot. PTWP

Podczas Forum Branży Łazienkowej i Kuchennej, Dariusz Gocławski z pracowni A+D Retail Store Design zdradził nam, jak dobrze zaprojektować salon sprzedaży łazienek, a także opowiedział o różnicach w projektowaniu łazienek hotelowych, a łazienek w centrach handlowych.

REKLAMA

Architekta z pracowni specjalizującej się w projektowaniu sklepów, restauracji i biur zapytaliśmy o to, na co zwracać uwagę projektując dobry salon sprzedaży łazienek. - Najważniejsza jest różna użyteczność w różnych porach dnia i tygodnia. W ciągu dnia w tygodniu przychodzi z reguły architekt, czasem z inwestorem, ale z reguły są to wykonawca i architekt. Potrzebują miejsca do rzeczowej rozmowy, porównania produktów, sprawdzenia oferty, warunków handlowych itp. Z kolei w weekendy rodziny przychodzą z dziećmi, które się rozbiegają, zabierają uwagę, co powoduje, że klient mniej czasu spędza w salonie. Rożna funkcjonalność jest kluczem sukcesu salonu łazienkowego - przekonywał Dariusz Gocławski.

Ekspert podzieli się również z nami najistotniejszymi różnicami w projektowaniu łazienek do zgoła innych obiektów komercyjnych, takich jak centra handlowe i hotele. - W galerii handlowej z reguły przychodzimy z rozpędu, ewentualnie z osobą towarzyszącą, która musi poczekać obok. Z kolei w hotelach ma być jak najbardziej domowo, jak najbardziej swojsko. Chyba, że mówimy o hotelu butikowym, w którym mamy zapewnić efekt "wow" - wyliczał architekt.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie