REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Jakub Bartos, Decoroom: klienci szukają tańszych rozwiązań

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 30 lis 2020 10:12
Jakub Bartos, Decoroom: klienci szukają tańszych rozwiązań

Rebranding, działalność w czasie kryzysu i nowe trendy w aranżacji wnętrz, dla których bezpośrednim motorem napędowym jest trwająca pandemia - o tym między innymi rozmawiamy z Jakubem Bartosem, dyrektorem zarządzającym Decoroom.

REKLAMA

Zdecydowaliście się Państwo niedawno na kompleksową zmianę identyfikacji wizualnej pracowni. Co zainspirowało Państwa do tych zmian?

Jakub Bartos: Już od pewnego czasu zastanawialiśmy się nad wprowadzeniem pewnych zmian w identyfikacji wizualnej, jednak zawsze pojawiały się tematy bardziej priorytetowe. Okres pandemii zmotywował nas do tego, aby podjąć prace związane z rebrandigiem. Inspiracją do tego procesu była potrzeba świeżości, chęć podążania za trendami, a także nasza dojrzałość w branży projektowania wnętrz. Chcemy, aby pracownia Decoroom była postrzegana jako nowoczesne miejsce do pracy, które wyróżnia dynamika i nowatorskie podejście do architektury wnętrz. Biorąc na warsztat logo, katalogi oraz całą identyfikację, myśleliśmy przede wszystkim o klientach i ich potrzebach. Tutaj bardzo znaczące było doświadczenie, które zebraliśmy pracując przez 11 lat w tej branży.

W jaki sposób elementy takie jak logotyp czy kolorystyka katalogów wpływają na pozyskiwanie klientów czy relacje z nimi? Czy warto inwestować w tego typu „lifting”?

JB: Minęły już ponad 2 tygodnie od zaprezentowania nowej identyfikacji wizualnej i z całą stanowczością mogę powiedzieć, że była to bardzo dobra decyzja. Nasi klienci, partnerzy biznesowi i pracownicy z ogromnym entuzjazmem przyjęli zaprezentowane przez nas zmiany. Odświeżony wizerunek Decoroom to dowód na to, jak nasza pracownia rozwinęła się w ciągu ostatnich lat. Prace nad rebrandingiem prowadziliśmy zespołowo, korzystając również z pomocy specjalistów zewnętrznych, którzy przyczynili się do tego sukcesu.

Pracownia Decoroom obchodziła w ubiegłym roku jubileusz 10-lecia. Jak na przestrzeni minionej dekady zmienił się rynek projektowania wnętrz w Polsce?

JB: W mojej ocenie to przepaść. Wystarczy spojrzeć na aktualne katalogi naszej pracowni i porównać je np. z tymi z 2009 roku. Myślę, że nasz zespół architektów mógłby opowiadać przez cały dzień o zmianach, jakie zaszły na rynku w ciągu tej dekady. Ciężko ująć to w kilku zdaniach.

Czy w działalności pracowni był taki moment, który mógłby Pan określić jako przełomowy?

JB: Myślę, że co jakiś czas Decoroom przechodzi jakiś przełomowy moment. Rozpoczynaliśmy swoją działalność w 2009 roku, w trakcie kryzysu gospodarczego, teraz mamy pandemię. Przed nami jeszcze wiele wyzwań, najważniejsze to optymistycznie patrzeć w przyszłość. Miejmy nadzieję, że niebawem wszystko wróci do normy i nasz showroom znowu będzie tętnił życiem, a spotkania z klientami nie będą musiały być uwarunkowane obostrzeniami sanitarnymi.

Wspomniał Pan, że Decoroom rozpoczynał działalność w czasie kryzysu, obecnie mierzymy się z kolejnym, tym razem koronakryzysem. Czy pandemia w negatywny sposób wpłynęła na Państwa działalność?



Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.