REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Krzysztof Zalewski o roli designu w budowaniu marki

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 25 lut 2016 14:00

O tym, jak design może wpłynąć na sukces firmy, a także o planach swojej pracowni mówi architekt Krzysztof Zalewski, Zalewski Architecture Group.

REKLAMA

Marka firmy niesie za sobą pewien przekaz, pewne wartości. Dlatego ważne, aby design w biurach i siedzibach firm był spójny z przekazem marki i oczywiście, aby był autentyczny - uważa architekt Krzysztof Zalewski, Zalewski Architecture Group.

Jak to osiągnąć? Zdaniem Zalewskiego jest to kwestia rozpoznania kultury organizacji, komunikacji marketingowej, funkcjonowania firmy i przełożenia tych aspektów na organizację przestrzenną.

- Warto zwrócić uwagę na to, że pracownicy firm są także jej klientami. Dlatego należy stworzyć im atmosferę przyjemnej pracy - mówi architekt. - Wszystko po to, aby pracownicy w biurze czuli się dobrze i byli spełnieni w swojej pracy. Według Zalewskiego firmy dbające o spójny przekaz i spełnienie pracowników mają największe szanse na sukces.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.