- Lampy do wnętrz komercyjnych powinny oferować wzornictwo, które będzie atrakcyjne także za 20 lat - uważa Katarzyna Tworek z firmy Aurora Technika Świetlna.
Katarzyna Tworek z firmy Aurora Technika Świetlna (firma była Partnerem IV Forum Branży Łazienkowej) opowiada o czynnikach, które wpływają na kształtowanie oferty producentów. Opowiada też o doborze oświetlenia do łazienek i tworzeniu scen oświetleniowych - zarówno we wnętrzach prywatnych jak i półprywatnych i komercyjnych.
- Jeżeli chodzi o inwestycje komercyjne, to najważniejsza jest powtarzalności i wysoka klasa produktów. Klienci instytucjonalni szukają produktów, które będą służyć przez lata i będą przez ten okres oferować świeżość formy. Taka lampa za 20 lat powinna mieć formę równie atrakcyjną co teraz - uważa.
Jak zdradza, firma Autora współpracuje z hotelami dr Irena Eris, a obecnie produkty Aurora pojawia się w hotelu Marriott w Katowicach.
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Współwłaściciel i Prezes FS&P ARCUS Biuro Architektoniczne
Założyciel, Architekt Nizio Design International
Architekt FBT Pracownia Architektury i Urbanistyki
Architekt FBT Pracownia Architektury i Urbanistyki
Architekt Kazimierski i Ryba sp.j.
Architekt Kazimierski i Ryba sp.j.
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.