Karty sportowe, hamaki i pufy, darmowe posiłki i zniżki na kawę - takie benefity w pracy wiązały się kiedyś z efektem "wow". Jak jest dziś? Co świadczy o atrakcyjności pracodawcy?
- Należy patrzeć holistycznie. Patrzeć na człowieka i na organizację jako pewnego rodzaju całość. Kusić to znaczy być autentycznym i transparentnym, czyli pokazywać, to co naprawdę jest w organizacji. Z drugiej strony widząc, że tak naprawdę nie mamy kandydatów na rynku. Bowiem 6-procentowy stopień bezrobocia właśnie to oznacza, że musimy kandydatów wyciągnąć z firm. Trzeba przemyśleć, co może być dla nich atrakcyjne. Kiedyś hamaki czy piłkarzyki wiązały się z efektem "wow", dziś to norma - mówi Iwona Bobrowska-Budny, Talent Management Mentor, partner merytoryczny Kozminski Executive Business School, dyrektor programu MBA HR Akademia Leona Koźmińskiego.
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Projektant, właściciel Autorska Pracownia Architektoniczna – Jacek Bułat
Założyciel BXBstudio
Właściciel, Główny projektant MAU - Mycielski Architecture & Urbanism
Główny Projektant V-ce Prezes Zarządu Pracownia Architektoniczna Ewy i Stanisława Sipińskich Sp. z o.o.
Główny Projektant Prezes Zarządu Pracownia Architektoniczna Ewy i Stanisława Sipińskich Sp. z o.o.
współzałożyciel OP Architekten