×
Subskrybuj newsletter
propertydesign.pl
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Lokalizacja, wynagrodzenie, design biura. Jak skutecznie kusić pracowników?

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 25 wrz 2018 14:40
  • Aktualizacja: 25 wrz 2018 14:42

Karty sportowe, hamaki i pufy, darmowe posiłki i zniżki na kawę - takie benefity w pracy wiązały się kiedyś z efektem "wow". Jak jest dziś? Co świadczy o atrakcyjności pracodawcy?

REKLAMA

- Należy patrzeć holistycznie. Patrzeć na człowieka i na organizację jako pewnego rodzaju całość. Kusić to znaczy być autentycznym i transparentnym, czyli pokazywać, to co naprawdę jest w organizacji. Z drugiej strony widząc, że tak naprawdę nie mamy kandydatów na rynku. Bowiem 6-procentowy stopień bezrobocia właśnie to oznacza, że musimy kandydatów wyciągnąć z firm. Trzeba przemyśleć, co może być dla nich atrakcyjne. Kiedyś hamaki czy piłkarzyki wiązały się z efektem "wow", dziś to norma - mówi Iwona Bobrowska-Budny, Talent Management Mentor, partner merytoryczny Kozminski Executive Business School, dyrektor programu MBA HR Akademia Leona Koźmińskiego.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie