REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Odchodząc od stereotypów. O gabinetach dentystycznych jak kawiarniach z Wiolettą Januszczyk, Medicover Stomatologia

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 13 sty 2022 13:19
Odchodząc od stereotypów. O gabinetach dentystycznych jak kawiarniach z Wiolettą Januszczyk, Medicover Stomatologia
Wioletta Januszczyk, dyrektor zarządzająca Medicover Stomatologia, Fot. mat. prasowe
Odchodząc od stereotypów. O gabinetach dentystycznych jak kawiarniach z Wiolettą Januszczyk, Medicover Stomatologia
Odchodząc od stereotypów. O gabinetach dentystycznych jak kawiarniach z Wiolettą Januszczyk, Medicover Stomatologia
Odchodząc od stereotypów. O gabinetach dentystycznych jak kawiarniach z Wiolettą Januszczyk, Medicover Stomatologia
Odchodząc od stereotypów. O gabinetach dentystycznych jak kawiarniach z Wiolettą Januszczyk, Medicover Stomatologia
Odchodząc od stereotypów. O gabinetach dentystycznych jak kawiarniach z Wiolettą Januszczyk, Medicover Stomatologia
Odchodząc od stereotypów. O gabinetach dentystycznych jak kawiarniach z Wiolettą Januszczyk, Medicover Stomatologia
Odchodząc od stereotypów. O gabinetach dentystycznych jak kawiarniach z Wiolettą Januszczyk, Medicover Stomatologia
Odchodząc od stereotypów. O gabinetach dentystycznych jak kawiarniach z Wiolettą Januszczyk, Medicover Stomatologia
Odchodząc od stereotypów. O gabinetach dentystycznych jak kawiarniach z Wiolettą Januszczyk, Medicover Stomatologia
Odchodząc od stereotypów. O gabinetach dentystycznych jak kawiarniach z Wiolettą Januszczyk, Medicover Stomatologia
Odchodząc od stereotypów. O gabinetach dentystycznych jak kawiarniach z Wiolettą Januszczyk, Medicover Stomatologia
Odchodząc od stereotypów. O gabinetach dentystycznych jak kawiarniach z Wiolettą Januszczyk, Medicover Stomatologia
Odchodząc od stereotypów. O gabinetach dentystycznych jak kawiarniach z Wiolettą Januszczyk, Medicover Stomatologia
Odchodząc od stereotypów. O gabinetach dentystycznych jak kawiarniach z Wiolettą Januszczyk, Medicover Stomatologia
Odchodząc od stereotypów. O gabinetach dentystycznych jak kawiarniach z Wiolettą Januszczyk, Medicover Stomatologia
Odchodząc od stereotypów. O gabinetach dentystycznych jak kawiarniach z Wiolettą Januszczyk, Medicover Stomatologia
Odchodząc od stereotypów. O gabinetach dentystycznych jak kawiarniach z Wiolettą Januszczyk, Medicover Stomatologia
Odchodząc od stereotypów. O gabinetach dentystycznych jak kawiarniach z Wiolettą Januszczyk, Medicover Stomatologia
Odchodząc od stereotypów. O gabinetach dentystycznych jak kawiarniach z Wiolettą Januszczyk, Medicover Stomatologia
Odchodząc od stereotypów. O gabinetach dentystycznych jak kawiarniach z Wiolettą Januszczyk, Medicover Stomatologia
Odchodząc od stereotypów. O gabinetach dentystycznych jak kawiarniach z Wiolettą Januszczyk, Medicover Stomatologia
Odchodząc od stereotypów. O gabinetach dentystycznych jak kawiarniach z Wiolettą Januszczyk, Medicover Stomatologia
Odchodząc od stereotypów. O gabinetach dentystycznych jak kawiarniach z Wiolettą Januszczyk, Medicover Stomatologia
Odchodząc od stereotypów. O gabinetach dentystycznych jak kawiarniach z Wiolettą Januszczyk, Medicover Stomatologia
Odchodząc od stereotypów. O gabinetach dentystycznych jak kawiarniach z Wiolettą Januszczyk, Medicover Stomatologia
Odchodząc od stereotypów. O gabinetach dentystycznych jak kawiarniach z Wiolettą Januszczyk, Medicover Stomatologia

Koncept Medicover Stomatologia o nazwie "Rytuał Uśmiechu" przyjął się w Polsce na dobre. Tylko w dwa lata sieć podwoiła liczbę foteli dentystycznych. I jak zapowiada - to dopiero początek. Z Wiolettą Januszczyk, dyrektor zarządzającą marki, porozmawialiśmy o tym, jak zrodził się wywrotowy pomysł gabinetów stomatologicznych, w których nie odczuwamy stresu, a... spokój.

REKLAMA

Jak zrodził się pomysł stworzenia Medicover Stomatologia wraz z Rytuałem Uśmiechu? Potrzebę wygenerowania takiego miejsca wskazały badania rynku czy Państwa intuicja?

Wioletta Januszczyk: Od lat z uwagą śledzimy to, jak kształtuje się rynek stomatologiczny w Polsce. Szukając jednak kierunku dla swojego rozwoju, nie chcieliśmy powielać schematów, będąc świadomi tego, jak wiele jest w nich niedoskonałości. Zależało nam na stworzeniu konceptu centrum stomatologicznego, który będzie w pełni autorski, pionierski i unikalny, ale także daleki od szablonów, jakie już są znane na rynku. Dlatego też zamiast szukać inspiracji w już istniejących w Polsce i na świecie klinikach, poszukaliśmy ich w branżach dalekich od stomatologii, zbierając z nieoczywistych rynków najlepsze praktyki i adaptując je na swoje potrzeby. Ta chęć pójścia pod prąd, ale także szukania zaskakujących rozwiązań zapewniających pacjentowi komfort, stała się fundamentem „Rytuału Uśmiechu” – formatu, który nie przypomina żadnego innego, jaki dziś można znaleźć na polskim rynku dentystycznym. Mówiąc wprost – zerwaliśmy ze schematem.

Pacjenci, którzy leczą się w naszych nowych centrach nie bez powodu mówią, że te przypominają im modne kawiarnie czy hotelowe lobby. Inspiracją dla tych przestrzeni były bowiem te wnętrza. Zresztą z rynku hotelowego zaczerpnęliśmy znacznie więcej niż tylko design. Wysoki standard obsługi pacjenta, sposób w jaki chcemy rozwijać relacje z pacjentami, czy w końcu customer experience oparliśmy na doświadczeniach pięciogwiazdkowych hoteli, adaptując na nasze potrzeby to, co najbardziej wartościowe. Tego jeszcze nikt nie zrobił na rynku prywatnych usług stomatologicznych, a zwłaszcza na tak dużą skalę. Ale podstawą naszego konceptu było nie tylko poszukiwanie nowości.

Przyglądając się rynkowi zauważyliśmy, że wciąż nie potrafił on w pełni, holistycznie i empatycznie odnieść się do potrzeb pacjentów, którzy w dużej mierze nadal traktują wizytę u dentysty jak zło konieczne, a nie jak coś co wiąże się z przyjemnością, troską o swoje zdrowie czy wellbeingiem. Tworząc piękne centra, z przytulnymi wnętrzami oraz z wyróżniającą się obsługą pacjenta i wyjątkowym customer experience nastawionym na budowanie pozytywnych doświadczeń, staramy się przełamać to stereotypowe myślenie o leczeniu, pokazując, że może ono wyglądać inaczej.

Jakie lokalizacje są dla Państwa atrakcyjne?



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.