Biznes hotelowy jest bardzo ludzki, koncentruje się na potrzebach człowieka. Zaś historie towarzyszą ludziom od samego początku - na przestrzeni lat pojawiały się mity, podania, ballady. Te historie stały się częścią biznesu i są wykorzystywane do tego, aby kolejne lokalizacje mogły się na rynku wyróżnić - mówiła Karolina Kaim, prezes zarządu Tacit Investment podczas 4 Design Days.
Czy storytelling to chwilowy trend związany z modą na lokalność, czy też uniwersalny i ponadczasowy sposób na dotarcie do serca gości? O tym mówiła Karolina Kaim, prezes zarządu Tacit Investment podczas 4 Design Days.
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
architekt, urbanista ArKuS Biuro Projektowo-Doradcze
właściciel, główny projektant FAAR architekci
założyciel, architekt Proarchitektura
założyciel, architekt Proarchitektura
założyciel BIT Creative
właściciel, architekt BB Architekci